Godmorgon!

2010-06-18, 12:24:31 / Kategori: Allmänt

Godmorgon alla mina läsare!:) Nu har jag duschat och tagit på mej lite myskläder, eftersom jag har alldeles bött år, så då tar jag på mej myskläder, sen när håret har torkat så klär jag på mej kläderna som jag ska ha idag, men allafall. Snart ska jag gå ner för jag ska äta frukost, min mage sitter och kurrar, så jag får snabba mej på lite i inlägget. Idag så kanske jag åker till Bollnäs till pappa, men jag vet inte riktigt än, eftersom jag inte har fått tag i pappa än. Men han sover nog, tänkte smsa han och be att ringa mej när jag är vaken. Eller så ringer jag han om ett tag, jaja. Om jag åker till Bollnäs idag, så tänkte jag umgås med massa folk, som jag inte har träffat på jätte länge. Så det ska bli super kul! Bollnäs är en sån mysig stad, men jag kan ju inte påstå att Söderhamn, Bollnäs och Hudiksvall kommer bra överens. Alltid om det är fest så kommer Söderhamnare, Bollnäsare och folk från Hudiksvall så slutar det nästan alltid med bråk, men jaja, det får väl vara så då. Men det är ju inte så kul. För om jag tar med nån från Hudik till Söderhamn så blir det bråk, så det är inte så kul. Menmen. Bollnäs är en väldigt mysig stad, alla är "med alla", nejdå. Men i Bollnäs så kan man gå från till nån man inte känner, så står man och pratar, hehe. Ganska kul faktiskt. Men Söderhamn, Hudik och Bollnäs är mysiga på sitt eget sätt. Men mina personliga favorit städer är: Gävle, Jönköping och Göteborg. Dom är dom absoluta mysigaste städer!:) Men ni får ha det så bra så länge, så hörs vi sen:)


Bjuder på en, 1 år gammal bild på mej, hehe.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?