GETINGAR= DÖÖÖö!!!

2010-06-27, 18:54:22 / Kategori: Allmänt

Nu kan ni ha chansen att bråka med mej, för ett getingstick, och jag är alerigisk mot dom. Det börjar klia överallt, jag blir varm, får feber, förut hamna jag på sjukhuset pga av det. Så är så jävla förbannad nu så måste skriva av mej! Jag skulle göra ordning ett glas vatten för jag skulleupp och bada, sen så när jag skulle hämta vattnet, så klev jag på något vasst, jag trodde det var en nål så jag började skrika ich säga AAAAAJJJJ!!!!!! Jag stack mej på en nål, då gick mamma fram och kolla och då var det en äcklig jävla geting som stack mej!!! FYFAN vad jag började skrika, jag började faktiskt att gråta, och det skäms jag inte för att säga, för det finns ingenting att skämmas för, så nu är jag varm i hela kroppen, hoppas jag inte får feber, så nu får vi hålla våra tummar och hoppas på det bästa!

Nu ska jag njuta i ett bad och hoppas att det blir bättre, känner mej redan dålig, men jag HOPPAS verkligen att det går över!!



Varför ska getingar finnas?!


En trevlig tjej

det måsste finnas getingar för annars kan man int tex få paprika äpplen o då har vi heller int några blommor (:



2012-05-16, 20:16:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?