Fotbollsmatch på gång!:)

2010-06-13, 12:29:19 / Kategori: Allmänt

Nu har jag duschat, snart så ska jag vara med min gumma Frida, ska nog vara ute och sola!:) Så himla skönt väder nu, inge regn, bara solsolsol! Ungefär klockan: 13:30, ska jag vara barnvakt. För storebrorsan Oscar ska spela match, och mamma ska skjutsa han och kolla på:) Hoppas det går super bra för dej bror! Dom kommer ungefär hem: 16:00, då ska vi åka till Norrala, för då har min lillebror fotbolls match, (Borta match) Så det ska bli grymt kul att kolla på! Jag har ju lovat min lillebror Patrick att följa med han och kolla på hans match, så jag måste ju såklart hålla det jag lovar! Så det ska bli grymt kul tycker jag! Hoppas det går super bra för han
Med! Jag var ju på hans senaste hemma match, då vann dom med 9-0, väldigt bra!:)

 
Jag bjuder en bild på mej och min lillebror Patrick. Syskonen Ragnarsson;)

Så nu ska jag fixa ordning mej, torka håret. Sen blir det att gå ut i sommarvädret och möta min underbara syster Frida! Jag bloggar mera senare:) Vi hörs alla mina underbara läsare!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?