För er som inte är fattiga

2010-06-26, 12:08:05 / Kategori: Allmänt

Godmorgon alla mina söta läsare! Sovit gott? Det har jag allafall, jag sov som en prinsessa, men jag är ju en prinsessa så det är inte så konstigt. Nu är vi i full gång med att flytta, alltså jag och min storasyster Ida ska byta rum, och min "älskling" till soffa vill jag såklart ha med mej i mitt nya rum, men den är svart och det passar inte för i mitt nya ska det vara färgerna: Vitt, blått och rött, så vi beställde en vit/blå sofföverdrag, den kommer om cirka 4 veckor, men väntar man på något bra så väntar man aldrig för länge! Jag tänker länka sidan, för den är så himla dra! Men till er som är fattig: Gå inte in på sidan! För det finns inte något för er där som är fattig, så ni vet. Så nu har jag meddela er om det allafall.

Länk



 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?