Fira Ida idag då:)

2010-06-21, 21:49:38 / Kategori: Allmänt

Snart så ska jag gå och kolla på någon bra film, och ta det lungt. Jag sitter nämligen barnvakt, så jag tänkte kolla på film med dom. Idag så firade vi ju Ida, eftersom hon fyller år idag. Jag gick och mötta hon på Ica för hon och hennes mamma skulle köpa b.la bullar, dricka osv. När vi hade gjort det så gick vi hem till Ida, då duka vi, fixa ordning, la upp allt på fat osv, sen så gick vi ut och satta oss och fika, mums! Så då satt vi ett tag och prata, skratta, och fika. Ungefär 15:30, så kom Idas pappa, då gav han Ida pengar och då gick vi och fika igen, hehe. När vi hade gjort det, så gick jag och Ida upp och sola tv spel. Det var ett tag sen jag spela det. Då fråga Ida om jag ville följa med och kolla på kläder, då sa jag absolut ja!:) Så då åkte vi in med Idas pappa, då släppte han av oss i stan, då gick vi och kolla runt:) Ida leta efter ett tag 3/4 byxor som jag har, men dom var slut. Så hon prova ett annat par, så då köpte hon dom sen så gick vi till en annan affär, för Ida skulle köpa en plånbok, jätte söt!:) Så när vi kom hem igen så skjutsa hon mej på cykeln hem till mej, då gick vi och åt, sen så kolla vi på tv. Så nu har hon åkt hem:(


Bjuder på en bild på mej när jag var liten, hehe.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?