Det är aldrig försent att äta paj! INSE

2010-06-25, 01:01:36 / Kategori: Allmänt

Klockan är snart 01:00, så idag blir det partyparty! Jag åt nyss hallon paj, så underbart gott! Paj är som sagt aldrig försent att äta. jag fick nyss ett skrattanfall, hehe. Eftersom jag fortfarande är inte förkylld, så hostar jag när jag skrattar så det låter förjävligt ut. Jag ska skynda mej att blogga, för jag skulle skriva till kanske nästa Mr X...? Det vet man aldrig, mina småa favorit läsare. Det är helt enkelt sånt som märks. Jag blir nog uppe ett tag till, jag har fortfarande eftersmak av den helt ljuvliga hallon pajen, så himla god! Med vaniljsås, helt underbart gott! Det bara smällts i munnen, blir ju nästan påtänd?!:O Tänk att äta safftig paj, häller på vaniljsåsen, och för in den i munnen, mums! Men shit! Det lät ju perverst! Ska sluta babbla nu, hehe. Nu ska jag fortsätta att prata med kanske nästa Mr X...? Jag skriver mera senare, om jag inte är för trött och somnar. Men om jag somnar så bloggar jag mer i imorgon. Om jag somnar, så säger jag godnatt nu.


Ni kan ju försöka att klura ut vem det är, ni kommer inte lyckas, hehe;)




Godnatt, om vi inte hörs något mera inatt/idag




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?