Dagens Sommar Outfit:

2010-06-22, 20:23:54 / Kategori: Allmänt


Dagens Sommar Outfit:



Va vita mina ben ser ut på bild!:O


(OBS) Mina ben är inte sådär vita, det är kamran, som gör så att det ser ljusnare ut.


Tillslut så bestämmde jag mej för shorts, och det tyckte jag var väldigt bra! För efter jag hade bytt om till shorts osv, så vart det jätte varmt ute, och det var ju kanon!:) Men det som är nackdelen med shorts tycker jag är att jag får typ som "vita steck" under shortsen, eftersom shortsen visar ju inte hela låren. För det hade jag välsigt problem med förra året, men nu så ska jag sola nåndag i typ bikini trosor, så då jämnar det ut sej innan det blir vitt under shortsen.

Linnet: JC.
Koftan: Kappahl.
Shortsen: Kommer inte ihåg, var ett tag sen, menmen.

nattie

Fin blogg jue!

Allt bra? :)



2010-06-22, 20:29:41 URL: http://nattieslife.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?