Dagens Planer:

2010-06-24, 16:02:10 / Kategori: Allmänt

Som sagt, jag trodde ju att midsommar var nästa helg, så jag har ganska mycket att fixa till tills imorgon, men det ordnar jag nog. Jag är så snabb, så det ordnar nog sej! För er som inte vet det, så kommer jag stanna kvar i Söderhamn under midsommar, ska äta god mat, festa, skratta och ha det så himla trevligt!


Köpa kläder till imorgon om jag hinner, annars får jag välja något ur min garderob

Vara med Ida,
JIPPI!                                       

Blogga såklart, ni slipper inte en dag utan mej, hihi^^

Sova innan 3 inatt, så jag är pigg tills imorgon, för då blir det att festa!


 


sandija

sv. nee, jag vill följa dig, du har fin blogg. jag hitta inte på. :=)



2010-06-24, 16:08:49 URL: http://kwieien.blogg.se/

sandija

sv. nee, jag vill följa dig, du har fin blogg. jag hitta inte på. :=)



2010-06-24, 16:08:50 URL: http://kwieien.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?