Dagens Outfit, med tema:

2010-06-10, 13:37:44 / Kategori: Allmänt

Dagens Outfit, med tema:




Nu kanske ni undrar vad jag menar med tema, men det kanske ni ser? Det är ju rosa tema idag för mej. Kände mej för olika nyanser i rosa! Jag gillar rosa så himla mycket, så himla snyggt! Jag har så himla mycket kläder i rosa, så jag kände att bara klä mej i rosa idag, hehe. Gulligt va? Det matcha så himla bra med mina nya rosa glasögon, super snyggt! Hiss eller Diss?

"Tröjan": Ellos.
linnet: Hollywood.
Chinos: Ellos.
Jackan: Team Sportia.

(Om ni undrar varför jag inte säger vart jag hade köpt skorna så är det för att jag inte vill att alla ska gå runt i samma skor som mej, ta inte illa upp) Jag vet att det inte var jag som designa skorna eller nåt, menmen.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?