Brännboll today!

2010-06-09, 15:22:19 / Kategori: Allmänt

Idag va det bränn boll i skolan, 7:orna-8:orna, 9:orna-Lärarna, och dom som vann av 7:orna och 8:orna fick möta 9:orna. Jag var inte med, låg och sola med: Ida, Madde, Jessica, Sandra, Felicia och Mattias, SKIT VARMT!:) Soo Fanny style! jag har faktiskt blivit skit brun!:) Tycker det är så himla skönt att sola! Sola är faktiskt ETT MÅSTE för mej på sommaren, det är en av mina "hobbys" på sommrarna. Vi sluta egentligen 08:30, för vi fick sluta efter vi hade städat efter oss i skåpen. (Jag skrev mitt namn i hela skåpet, så den som får det skåpet kommer det stå: Fanny Ragnarsson 2010, i hela skåpet, snyggt va!?;) Men vi stanna kvar på skolan, för Ida ville kolla på när dom spela brännboll, så va kvar till klockan: 14:00, sen så åkte vi hem.

Så nu sitter jag och väntar på Ida och Madde, vi ska dra och bada och sola!:) Skit skönt!:)







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?