Blodbad!

2010-06-26, 22:57:18 / Kategori: Allmänt

Mattis och Oscar kom nyss och hälsade på med Mattias hund Jack, för dom ville komma och säga hej och såklart dom fick det liksom! Jag har ju mens nu, och det var ju inte precis det smartaste att ta med Jack! Men alla tänker inte klart heller... Man kan ju börja undra! Så när dom var utanför mej så när jag kom ut så sprang Jack fram till mej och nosade på mej eftersom jag har mens, och hundar känner ju det på jätte långt avstånd, så när han nosa så backa jag och råka snubbla på min lillabrors och lillesysters cyklar, så jag skrapa upp hela hälsen, så det bara rann blod, så fick över hela benet och allt, jag överdriver, så ni får tro vad ni vill, men det är sant. Annars kan ni ju fråga Mattias och Oscar bitches. Så då hjälpa Mattias mej upp och tappa mej för Jack drog i kopplet, men hur dum får man vara att tappa mej?! Så har skit ont i ryggen bara för det, smart gjort, smart gjort! HOST... Så när dom gick så fick jag gå in med en blodig fot. Så nu har jag lagt på nån slags förband, så det inte blöder lika mycket.













KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?