Blir GALEN!

2010-06-24, 17:55:30 / Kategori: Allmänt

Jag blir galen snart! Jag har ingen väska, eller jag har en äkta Victoria Backham väska, det kallar jag stil. Men allafall, jag har en Victoria Backham väska, men den är alldeles förstörd! Jag har använt den så himla mycket, så dragkedjan är trasig, knapparna är trasig, "diamantaerna" är borta på väskan, och min förra Gucci väska(på bilden nedanför) Har jag använt väldigt mycket, så jag har slänkt den, för den vart så himla sliten, så jag kan inte använda den heller, så mina favorit väskor kan jag inte använda längre, så himla dåligt!!


Denna väska hade jag förut, men jag råka ha sönder den, jag är ju duktig, host.


Men nu har jag en väldigt intressant fråga till er läsare:
Vart kan man köpa en väska som är: Detaljerad, svart, skin, stor? Det är det jag är ute efter. Inget vit, för då skulle den vara svart efter jag har använt den, haha. Men allafall, den ska vara svart, brun eller rosa helt enkelt.


Linnéa

Hej, skulle vi kunna följa varann via bloglovin? Skulle annars ha varit kul! :) KRAM! <3



2010-06-24, 19:13:33 URL: http://chokladblondin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?