Basta ikväll kanske:)

2010-06-20, 22:48:30 / Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma, när jag kom hem från pappa, så kom Anna, Palle och Mattias och hämta mej med Palles hund, då åkte vi till Ljusne badet, då bada Anna, Palle och Mattias. Jag vill inte bada för jag tyckte det var så himla kallt. Sen så kom Robin, Oscar, Andreas, Malin, Jossan och Elin. Det såg så himla kallt ut, hehe. Så var där och bada, skratta, prata och hade det super kul! Men det skulle vara mycket roligare om inte en viss person som var där. När alla gick upp så packa vi ihop sakerna, så åkte jag, Anna, Palle och Mattias, då skjuts Anna och Palle hem mej, sen så skjutsa dom hem Mattias, så sitter vid datan och tar det lungt. Har ingen aning vad jag ska hitta på sen, kanske se på någon bra film, basta, datan. Vad ska ni hitta på ikväll?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?