Är färdig fixad nu.

2010-06-18, 17:38:22 / Kategori: Allmänt

Nu är jag färdig fixat, sitter och taggar mej inför Hudik, ska bli så himla kul! Jag trodde ju att jag kommer sakna Söderhamn, men jag tror att jag kommer att få så kul så jag inte kommer sakna Söderhamn. Såklart tar jag med min "bebis data" till Hudik. Jag tänker inte låta den stanna hemma. Tyvär så knäpper jag inte kort på dagens outfit pga: Jag fastna inte på kort idag, jag tror inte att denna dag är: Knäppa kort på mej själv. Korten blir bara knasiga:O Men i Hudik så ska jag knäppa kort på mej, om jag fastnar på bild. Vi får helt enkelt se. Jag tycker att det är så himla dåligt att jag inte knäpper fler kort på mej, jag vet ine varför jag inte gör det, det bara blir så liksom. Men jag ska bättre mej att knäppa flera bilder på mej. Har fått höra att jag ska lägga in flera bilder på mej, så ska försöka:) Tror det blir lite roliga då, eller vad tror ni? Så nu ska jag bara packa inför helgen, och vänta på pappa, sen drar vi till Hudik.


Men så länge bjuder jag på en så himla oseriös bild på mej från i vintras, haha:
 
Snacka om att bjuda på sej själv va?:P Hehe.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?