Anonym...

2010-06-28, 14:59:32 / Kategori: Allmänt

Den ANONYMA som skriver till mej, och låtsas vara flera personer, väx upp! Har du inget bättre än att hacka ner på andra? Har du inte fattat än att jag inte bryr mej ett skit om vad du säger. Jag kommer inte vara lika omogen och barnslig som dej, så tänker inte sitta och skriva massa saker, men du får GÄRNA hacka ner på mej, för jag bryr mej ändå inte, jag tar inte åt mej av något dåligt. Varför letar du inte upp efter din självkänsla och tar itur med den? Jag bryr mej inte vad andra tycker om mej, jag är super nöjd för den jag är, och det kommer jag alltid att vara! Men du får gärna skriva massa, för jag bryr mej ändå inte, så det är ingen fara! Jag vet att jag är perfekt som jag är, och det vet alla andra, även du som är anonym. Du tycker att jag är så jävla snygg, och att jag lyckas med allt, därför försöker du få ner mej på din nivå, men du kommer aldrig att lyckas, så du kan lika gärna ge upp.




Tina

Bra skrivet, är själv trött på alla jävlar som hela tiden skyddar sig bakom anonym. Dom är så snabba med att dömma, men vågar fan inte skriva vem som tycker det. Vi vågar i alla fall visa vad vi tycker vi som bloggar.



2011-09-11, 20:24:13 URL: http://mamalicious83.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?