Amerikanskt IN MY HEART

2010-06-26, 13:40:38 / Kategori: Allmänt



Ska åka och köpa Amerikanska kuddar till mitt nya rum, efter som det är färgerna: Blått, rött och vitt så kommer det bli så himla snyggt! Mitt rum kommer bli FABLOLOUS!!! Så nu medans jag och mamma ska åka och köpa Amerikanska kuddar så får ni sitta hemma och ruttna, men ni har ju min blogg och klarar ni er, tur att min blogg finns, vad skulle ni göra utan min blogg? Jag tror att ni skulle ta självmord utan mej och min blogg. Men nu ska jag inte ta på min tid, utan nu ska jag åka och köpa super snygga Amerikanska kuddar, som mej! Då kommer jag och kuddarna passa prefekt ihop, eftersom båda är super snygga! Byebye Bitches;)


FÖRE:



EFTER:




Shit! Vad jag är kreativ! Världen skulle gå under om inte jag fanns här...


Alice

vart köpte du den kudden med amerikanska flaggan? :)



2012-01-07, 11:53:00 URL: http://aliceriffojohansson.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?