Åkte bår idag, läskigt med kul!

2010-06-04, 20:27:37 / Kategori: Allmänt

Efter skolan så fick jag och Frida skjuts av hennes pappa, då åkte vi hem till mej. När vi kom hem till mej så var John där med moppen, då gick jag in och ladda mobilen litegran, sen så skjutsa John Frida där Johns båt stog, när han hade lämnat av Frida så åkte han och hämta mej, när vi var vid båtarna, så låste John upp och fixa ordning sin båt och satt på motorn och allt, så drog vi ner till Stenö(En badstrand) Där så satt vi fast båten i bryggan, efter vi hade gjort det så gick vi längs stranden, så himla vackert! Innan vi skulle åka med båten igen, så knuffa vi i Alex, så har vart genomblöt, haha. När Alex skulle hjälpa John med båten så ropa John: Hjälpa mej att dra in båten, för jag ska fixa en sak! Då stog Alex bara där, sen så sprang John och drog in den. Då fråga John: Varför drog du inte in den?! Alex sa: Men jag trodde att jag skulle dra ut båten. Hur smart får man vara?XD Hur tänker Alex egentligen? Hur ska man kunna dra ut båten med ett rep från stranden?:O Då började jag och Frida och John att skit garva, haha. När vi va ute på havet igen så gjorde John så att båten nästan stog upp, haha. Skit läskigt! Sen så gjorde han så att typ båten "flög" och kuppa, jag och Frida satt och skrek och skratta samtidigt, haha. När vi skulle åka mot bryggan, där John "parkerar" sin båt, så såg vi jätte söta ankungar! Det var en mamma och en pappa, skit söta gula ungar! Så jag knäppte kort, sen så när vi kom hem till mej satt jag och Frida spelade kort, och kika på tv. Så nu sitter jag vid datan, ska kolla på tv snart:) Men först lägger jag upp bilder från idag:

Jag lägger upp bilderna lite senare, så ni vet!:)


Så länge, får ni en bild på Frida, hehe.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?