Vara fet? NEJ TACK

2010-07-06, 17:53:03 / Kategori: Allmänt

Ska gå ut på promenad nu, eftersom jag håller på att banta, så vi får väl höras av sej, OM JAG VILL OCH HAR LUST! Kom ihåg: Min blogg, Mins regler, det är bara att acceptera BITCHES liksom. Nu ska jag inte sitta här och ruttna, nu ska jag gå ut och gå, kom ihåg att alla behöver banta!


Helt seriöst,helldre tar jag självmord, än att vara fet och äcklig. Tänk att ha massa äckligt fett på sej hela tiden? Inte orka gå, inte orka springa eller något, bara sitta och ruttna hela dagarna, ha stora jävla feta lår, tycka synd om sej själv. Ha 2 meters vader och lår. Svettas under fettvalkarna. Ha massa bristningar på siderna, låren, benen, FYFAN, vad äckligt. Jag blir ju illamående! Helldre har jag anorixia än överviktig!!







FRIDA BERGMAN

är du helt jävla störd?

Du är lika fet som en jävla flodhäst.

Fattar du inte hur många personer som kanske föds stora inte kan banta? Idiot jävel!



2010-07-06, 19:25:28

Jeanette.

Haha, tack frida! Klockrent!!!!



2010-07-06, 22:42:36

JEANETTE HEDBERG!

Så du har något emot stora människor? Tror du själv att vi, ( JA JAG SÄGER VI fÖR ATT JAG ÄR fAN INTE SMAL) sitter och ÄTER upp och själva för att bli stora? NEJ. Men skulle fan inte vilja se ut som ett skelett med hud, då rullar jag heldre fram! Tänk på att folk där ute som läser din blogg, om dom nu gör det, eller jo, för du är ju SÖDERHAMNS STÖRSTA BLOGGERSKA :Ö hah. Aja, men lägg ner och sitta och skriva sånna dära skit saker om folk som har problem med sin vikt, eller bara föddes med stor (stor benstomme) kallas det. din text om såkallade "feta" människor är bara skrattretande och patetisk, om du ens vet vad det ordet betyder. Du är långt ifrån perfekt, och kommer aldrig bli. Varken ett skelett med hud eller en rullande överviktig! Haha, ojoj fanny. LÄGG NER!



2010-07-06, 22:55:56 URL: http://hebbeliito.blogg.se/

anna martinsson

du är patetisk fanny. man går inte efter utsida, och man lägger sig inte i hur andra ser ut. om du vill se ut som ett skelett så fine. men det är inte vackert. hur många top-modeller väger över 50 kilo? NOLL, och tyvärr är det inte ens snyggt att vara så fuckin' smala som dom är. och DU är absolut inte pinnsmal heller, så varför sitta och klanka ner på andra omedvetet när du själv är en av dom? jag menar du har fett på kroppen du också. SNÄLLA LÄGG NER



2010-07-07, 14:23:59 URL: http://martinssonanna.blogg.se/

Issa

Hoppas du svälter ihjäl dig och dör.



2010-07-07, 18:30:02 URL: http://isabelles.nu



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?