Juli 20, i´ts the best

2010-07-21, 12:43:59 / Kategori: Allmänt



När vi kom till Bollnäs, så åkte vi på nå trädgårds grejs, för mamma och moster skulle kolla massa. Då såg jag stora schack pjäser, är man bäst eller?!

Jag: Men kolla, schack pjäser!
Mamma: Ohh, det måste vi gå och kolla på!
Moster: Men guh så läckert!
Mamma: Ja, visst är dom! Dom skulle passa perfekt att ha i våran trädgård...!
Jag: Ja, fyfan vad snyggt det skulle vara alltså!
Mamma: Vi måste bara kolla om det finns platter, som dom kan stå på isåfall...


Om ni är så himla tröga och inte förstår, så är det ju synd för er, eftersom jag inte tänker lägga ner min energi på det, då får ni skylla er själv då... Tänk om ni skulle vara lika smart som jag, då skulle ni vara smart, men nu är det ju inte så och det kommer det aldrig att bli så...

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?