Sötnosar?:S:S:S

2010-07-01, 12:53:57 / Kategori: Allmänt

Godmorgon, sovit gott, alla mina sötnosar. Det har jag allafall, så det är väl huvudsaken? Jag sov som en stock.

Har nyss ätit omega-3 till frukost, jag kan ju inte säga att det smaka så himla mycket, men det är det värt absolut! Ni som läser min blogg och har mitt nummer, så om ni undrar varför jag inte svarar så har mobil dött, pga, slut på batteri, eller så laddar jag den, så ni vet det. Eftersom alla vill få tag i mej, vem vill inte det liksom?


Vacker bild va? Jag är super nöjd med den, tänk om ni kunde göra så fint som jag kan göra, då skulle ni vara proffs.

Idag så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, men det blir väl något. Jag kanske ska träffa min barndoms vän Jessica, har inte setts på ungefär 2 år, och det är hemskt! Så då kanske vi ska träffas och hitta på något, får väl se hur det blir med det. Annars så åker jag in till Bollnäs och kollar runt lite... Men det duger ju det med liksom.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?