Träffa bloggläsare?

2010-07-08, 16:09:08 / Kategori: Allmänt

På system bolaget idag så när jag skulle välja cider åt mej, så var det 2 tjejer i ungefär 12-13 års ålder, som stog och log mot mej, inga bitch blickar liksom, för dom vet vad som händer då, haha... Då stog dom och heja åt mej, och jag heja tillbaka, sen så kolla dom på mej tills jag och mamma gick ut ur System Bolaget. Jag har ingen aning om vilka det var, men troligen bloggläsare.





Vill bara säga: Jag bits inte? Ni får komma fram och heja, ni behöver inte stå och le och viska åt mej, kom fram istället, sen så när jag gick förbi hörde jag: Där är ju Fanny! Jag tycker det är såå gulligt av er när ni vikar åt mej osv, men kom gärna fram och hälsa också, för jag är inte blind eller döv...






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?