Telefonsamtal av...

2010-07-03, 23:54:10 / Kategori: Allmänt

Jag fick nyss ett telefon samtal av mamma, då berättade mamma att dom hade kommit hem osv, och att dom hade köpt Amerikanska kuddar till mej, jag sa att jag inte ville veta hur dom såg ut, för jag vill att det ska bli en överaskning, sen så hade hon köpt 2 mattor till mitt nya rum, också i Amerikanskt mönster och färger så snyggt!! Jag satt och sa tacktacktack, hela tiden nys i telefonen, sen så berättade hon att hon hade köpt olika korgar osv till mina tomma hyller i mitt nya rum, och dom var och i Amerikanskt!! Fan vad glad jag är nu alltså! Ingen kan förstå hur glad jag är nu!! Precis vad jag ville ha! Jag har nu ett helt Amerikanskt rum, snacka om snyggt!! Man kan ju tro att jag är Amerikansk, men det är jag inte, tro det eller ej.

Tänk om ni hade mitt rum? Då skulle ni vara världens lyckligaste, men tyvär så är ju alla inte lika lycklig och glad som mej, men det får ni väl acceptera. Mitt liv kan inte bli bättre!!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?