Tänder och läppar...

2010-07-10, 15:43:12 / Kategori: Allmänt

MINA LÄPPAR: Det var inne för nån månad sen typ att man ska ha stora läppar osv, och som dom flesta vet har jag småa läppar, men jag tycker att det kan vara sjukt snyggt med småa läppar! T.ex, skulle ni kunna se mej i stora läppar? Nej, skulle inte tro det va, även om jag passar i exakt allt, så finns det ju gränser, tyvär...



Men jag är så himla sjukt nöjd med mina läppar, det finns ingen person som är så nöjd som jag! Jag tycker mina läppar är så jävla snygga, blir ju förfan kåt, haha. Lagom fylliga, så sjukt snygga, som sagt jag är perfekt.



MINA TÄNDER: Jag har ALLTID fått beröm för mina tänder, alla tror att jag har blekt dom, men jag har faktiskt inte blekt dom, tro det eller ej, som t.ex Kissie, som bleker sina tänder som dom är gula, men mina är så vita och fina så jag behöver inte bleka. Jag "älskar" formen på mina tänder, så söta och snygga! Dom är lagom stora och gnistrar skönhet om dom!



Mina tänder är så himla snygga. Dom som är så sjukt fult, är när man har glugg, så jävla sjukt fult! Om jag är med nån och den har glugg, så undviker jag att kolla när den öppnar munnen, för det ser hemskt ut, och för er som inte tror att man kan ta bort det. Man kan ta bort gluggar, tandläkarna, alltså specielister typ "trycker" ihop tänderna och grejsar, jag har själv sett det så...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?