Svar från Frågestunden:

2010-07-08, 16:49:09 / Kategori: Allmänt




OM BLOGGEN:

Hur länge har du bloggat?
SVAR:
Jag har bloggat i ungefär 2 år, men jag har bloggat med en annan blogg före denna, men tog bort det.

Hur många läsare har du per dag?
SVAR:
Några tusen.

Är du så självsäker i verkligheten som du är i bloggen?
SVAR
: Ja, varför skulle jag inte vara det?

Gör du din bloggheder och design själv?
SVAR:
Delvis, jag berättar vad jag vill ha, och vad som ska ändras, förbättra, vilka bilder som ska vara med,
vilka färger, mönster osv, men det är inte jag som gör det, jag säger vad jag vill ha osv, men har assistent
som gör själva "jobbet" åt mej.


Är det sant att du är Söderhamns största bloggerska?
SVAR:
Ja, det är det.



SEX OCH SAMLEVNAD:

Är du oskuld?
SVAR:
Nej.
Hur många har du haft sex med?
SVAR:
8 stycken.

Vart är ditt favorit plats som du har haft sex på?
SVAR:
Ute på en stundsmatta.

Har du någon kompis som är oskuld?
SVAR:
Såklart jag har!


BLANDAT:

Har du emot överviktiga?
SVAR: Jag har inget emot dom, men jag skulle helldre ha anorexia än vara överviktig.

Varför har du något emot övervitkiga?
SVAR: Jag har ju inte något emot överviktiga fortfarande. Men, om du kollar ut så ser ju alla djur likadan ut och väger normalt, men om man kollar på oss människor så är ju vissa som berg, och det är ju inte normalt eller hur?

Är du rasist?
SVAR:
Nja, rasist vet jag väl inte, man om nån n*ger tar på mej, så går jag och tvättar mej, så man kan väl säga båda ja och nej, det beror på vem också liksom... Men jag undviker som helst!!!

När du blir 18, vilka ska du rösta på då i riksvalet, och isåfall varför?

SVAR: Sverigedemokraterna, absolut!!
VARFÖR: Sverige är ett svenskt land, det är inte nå himla land, där alla ska gå runt och leka påskkärring, som alla utlänningar gör.



Så, nu har jag svarat på alla era frågor, är det något mer ni vill fråga om så är det bara att maila mej på: [email protected]
















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?