Söderhamns största...

2010-07-05, 12:59:55 / Kategori: Allmänt

Godmorgon, har ni sovit gott Bitches? Det har jag allafall gjort!

Idag så ska jag ju vara med ****, vi ska sitta barnvakt, så jag sitter och väntar på att han, han skulle bara göra nå skit grejs, plugga eller vad det var först, sen så kommer han hit, så det ska bli kul! Han ska sova här, så ska gå och träffa hans kusin, så får vi se vad vi hittar på, kanske tar nån öl, kollar på film, vi får helt enkelt se vad vi hittar på, har inte träffat han på ett jävla tag, så det ska bli så himla super kul, haha. Tänk om ni hade såna vänner som mej, då skulle ni vara världens lyckligaste, men tyvär så har ni det ju inte, så ni är olyckliga, men det bjuder jag på!;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?