Söderhamns största bloggerska är vaken!

2010-07-09, 12:39:52 / Kategori: Allmänt

Söderhamns största bloggerska är vaken nu! Alltså mej, jag vakna för ett tag sen, då gick jag ut och la mej i solen och sola, vad annars gör man liksom? Haha, på den efterlängta studsmattan, haha. Så nu har jag solat i ungefär 2,5 timmar, långt men så himla skönt!! Jag tycker såhär: Ni som inte solar, asså är det något fel med er eller? Så sjukt fult att gå vit hela sommaren ut! Jag har kompisar som är skitblek, och när man går på tex stan så skäms man ju liksom?? Kul och gå med ett typ spöke, menmen. Tycker det är så sjukt fult, usch!!! Nu blir jag ju illamående, jaja. Ska sluta prata om det, tror ni också blir illamående, men det skiter man väl i, haha;)


I like my teeth!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?