Sanningen... om...

2010-07-27, 21:43:04 / Kategori: Allmänt

Sanningen... om...



Kan man få mer otur?:S USCH!



När jag hade åkt hem och tagit rast så kom det 2 stycken äckel barn hem till mej...

Skabbungarna: HEJ!
Jag: Hej? Vad vill ni????!!!!!!
Skabbungarna: Vet inte...
Jag: MEN ÅK DÅ! FATTA LÅT MEJ VA!!!!

tillslut åkte dom hem, äntligen! Jag tänkte bah: Men snälla, stick härifrån små äckelungar! För det är så att dom två personer, sitter och snackar skit om några kompisar till mej... osv... Och jag är så jävla trött på att dom ska snacka så sjukt mycket skit om alla, dom bah: Du ska passa dej för ******, jag bah: Dom ända man ska passa sej för är er två!! Asså, gissa om jag ägde ut dom liksom?? Jag är fan helt klart bäst!!! Söderhamns Största Bloggerska= Fanny, it´s me!

j

herregud..



2010-07-28, 20:10:59

..

söderhamns sämsta,wannabe-kissie blogg ever kke.



2010-08-25, 20:27:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?