Polisen ringer... a hallå???

2010-07-18, 14:15:35 / Kategori: Allmänt


I förrgår så ringde polisen till mej, för dom ville tala "med" mej...

Polisen: Hej...
Jag: Aa, hej...
Polisen: Det är polisen...
Jag: Okej, vad är det?
Polisen: Är det du som är Fanny?
Jag: Ja, det är det. Dårå?
Polisen: Är det du som har blivit påkörd?...
Jag: Nej...
Polisen: Okej, då ber så hemskt mycket om ursäkt, då har vi ringt fel, hejdå...
Jag: Okej, det är lungt... Hejdå.

Hur tänker dom? Haha. Hur ska jag kunna prata om jag har blivit påkörd??? Haha, snacka om dumma poliser, haha... IQ -, eller?;) Till och med jag fattar ju att man oftast inte kan prata när man har blivit påkörd, haha. Men jag är ju Söderhamns största bloggerska, så!;)

Jag vart skit nervös när dom sa att det var dom, jag bah: EEhh, hej... Vart ju stumm:S


Erik

Oj, SÖDERHAMNS STÖRSTA BLOGGERSKA kan också tänka..



2010-07-23, 20:52:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?