// Oscar

2010-07-03, 22:22:04 / Kategori: Allmänt

Ska ut och kanske träffa Offe snart då, får väl se hur det bilr med det. Om han hittar hit, haha. Nu har pappa kommit hem allafall från Hudik, han tyckte det var så roligt så, men jag tror knappast att jag tycker det... Menmen. 23:30, så ska jag och pappa åka till Bollnäs, för vi ska hämta Oscar(storebror) För han har åkt från Söderhamn. Jag kommer särkert somna, för jag börjar bli ganska trött:O Herregud, jag kan ju inte sova nu! Längre måste jag ju vara uppe, annars så kommer jag ju vakna skit tidigt imorgon, och det vill jag ju inte liksom, för då kommer jag vara trött tidigt imorgon kväll också, och det vill jag inte heller, så då kommer det hålla på så i typ 10 år, haha, nejdå, men allafall liksom!




Jaja, vi får väl se om Offe hittar hit, annars blir det ett problem, haha.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?