OBS!!!

2010-07-02, 16:21:00 / Kategori: Allmänt

(OBS!!!)


Jag kommer inte kunna blogga tills när vi kommer hem... Jag vet inte om vi ska sov där, men jag hoppas verkligen att vi INTE ska sova där, för om vi sover där så går jag hem till mamma, helt seriöst. Tro det eller ej! Vi åker till Hudik 17:00, så vi kommer särkert hem inatt nångång, men hoppas det blir tidigare så jag kan blogga innnan jag lägger mej. Men om jag inte bloggar nå mera idag/ikväll, så sover jag i Hudik, så alla mina söta läsare vet det, så ni inte undrar varför jag inte bloggar. Men om vi ska sova där, så ska jag verkligen försöka få tag i en dator! Eller jag tar med min laptop dit, jag gör så, isåfall vi sover där, men då kommer jag vara uppe hela natten och blogga osv. Så jag tar med mej min kära laptop, så jag kan blogga förfullt! Så nu behöver ni inte vara oroliga längre.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?