Mot Hudik, suck

2010-07-02, 13:01:18 / Kategori: Allmänt

Har kommit ut ur duschen nu, så nu luktar jag blomma igen, hihi^^ Fast det gör jag alltid så, hehe^^ Jag är en stor röd söt blomma, it´s soo Fanny style!!



Har klätt på mej, det vart *****************, haha, nejnej. Det får ni se när jag visar min Dagens Outfit idag istället, jag kan ju inte berätta allt, eller? Kan, kan jag väl, men kanske inte vill?





Idag så åker man till Hudik då, suck! Ska ju till Marie och hennes son Jim, det ändå jag ser fram emot, är när vi ska bowla, inget annat! För jag kommer ju såklart vinna, som alla redan vet. Hoppas det finns rosa bowlingsklot, jag skiter i vad dom väger, jag ska fortfarande ha rosa, it´s soo Fanny style! Så jag hoppas att dom har rosa, annars får dom med sykmej att göra, haha. Nejdå annars får dom med Söderhamn största bloggare att göra, snacka om status?!;)








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?