Missförstånd!

2010-07-07, 10:09:47 / Kategori: Allmänt

Det var väldigt hugg igår när jag prata om överviktiga osv.

För er som inte förstog hur jag mena, ja, jag kunde ha varit väldigt otydlig också, såhär menar jag:

Jag har ABSOLUT inget emot överviktiga! Absolut inte! Jag har vänner som är det, och jag går inte på hur mycket dom väger, det skiter jag i. MEN, det jag menar är att dom som sitter och tycker synd om sej själva att dom är överviktiga, behöver inte sitta och säga: Fan vad tjock jag är! Och förvänta sej att man ska säga: Nejdå! Du är smal. Men om man håller med så blir dom skit sur? Det jag menar är att om man själv tycker att man överviktig, så ska man inte sitta och tycka synd om sej själv, och sen förvänta sej att andra säger att man är smal. Nej, jag är inte pinnsmal, men jag är inte tjock heller, normal helt enkelt, och vissa familjen kan dom ju ha sjukdomen fettma, och det går inte att bota osv, det har jag aldrig sagt att jag har något emot det! MEN, man ska inte tro att bara för att man är tjock, så ska alla tycka synd om sej själv. Jag är inte perfekt, det är ingen, men jag deppar inte för det? Jag säger bara att helldre har jag anorxia än att vara fet, det är väl mitt val, inte erat?... Så nu kanske ni förstår?!




Så nu kanske ni fattar hur jag menar, för er som vart så himla upprörd?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?