Men snälla nån? VÄX UPP

2010-07-01, 15:05:08 / Kategori: Allmänt

Jag kolla nyss en blogg, som sitter och säger att jag är en kunglighet? Jag tycker fortfarande inte om monarki, så varför skulle jag vara det? Nu vet jag allafall vem det är som sitter och håller på att kommentera på min blogg, och hon har tydligen fått in i sin hjärna att jag täder på hennes pojkvän? Men snälla gumman, jag skulle aldrig tända på din pojkvän! Men det kanske du vill? Men även om du så mycket skulle be mej att tända på din kille, så skulle det aldrig aldrig, för jag kommer aldrig tända på din pojkvän! Jag tänder inte på din pojkvän och det kommer jag inte att göra heller, så skulle snacka så himla mycket skit! Du vet ingenting, och det kommer du aldrig att göra! Det sista jag skulle tända på är din kille! Du är en vuxen människa, men du beter dej som en bebis, har du inget vettigare för dej? Omogen med stort O, hur orkar du hålla på? Sitter jag och snackar skit om dej? NEJ


Du som kallar mej bitch, kalla mej gärna det hela tiden, nu när du vet vad det betyder:




Anonym

men nu får du väl behörska dig fanny. jag beter mig inte som ngn bebis. jag skriver vad jag tycker i min blogg. precis som du. eller vänta? du kanske undermedvetet tycker att du själv är en bebis? jag har inget emot dig, bara dina resonemang. störst bäst och vackrast. det roliga är att du inte är den samma när man umgås, utan helt sjysst.. hmm. vart har vi den riktiga fanny.? i bloggen eller in real life?



2010-07-02, 09:27:15



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?