Matdags!

2010-07-03, 15:46:48 / Kategori: Allmänt

Jag tog nyss ut lite djupfryst mat ur kylen, som jag ska koka på. Maten ser ut som typ "myr larver", men det är nå slags pasta grejs. Jag kände inte för att stå och göra ordning en hel middag liksom, så tog något som jag har ätit förut, så håller det på att koka nu... Jag måste ju passa det så springer fram och tillbaka till laptopen och maten, men det ska nog gå bra! Det kanske inte är precis världens lyx att äta halvfrabikat, menmen. Har ju inga pengar hos pappa så jag kan inte gå och öpa mat och laga till själv heller liksom, menmen. Det överlever jag, allafall. Men jag vet att ni inte klarar av det, men alla gör ju inte det, det är ju synd det, haha.
´

Jag visar bild på maten senare, både när det är djupfryst och när det är färdigt, så får ni se.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?