Läsar frågor

2010-07-07, 10:22:51 / Kategori: Allmänt

Godmorgon allihopa! Har ingen aning, men jag känner mej skit peppad och glad! Jag har ingen aning varför, kanske för att det är så fint väder? Jaja, jag har ingen aning. Om jag kommer på det sen så kan jag väl ta och berätta.








Det är såå himla många som mailar mej och frågar:
Har du något emot överviktiga, och varför isåfall?

SVAR, till dom: Nej, jag har ingen emot överviktiga! Varför skulle jag? När jag var mindre börja jag bli överviktig, sen så tvinga jag mej själv att inte äta, så har gått ner, sen så pga att jag åt dom lite för att jag tvinga mej att inte äta, så fick jag ätstörningar, så har gått ner på det med, så jag har inte alltid varit smal osv, har haft mina hemska stunder jag med, även om det inte märks... Nu har jag sagt mitt, så nu får ni tro vad ni vill.





Så nu har jag sagt mitt om det, nu tänker jag inte lägga ner energi på det min sötisar




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?