Läsar fråga:

2010-07-12, 23:30:19 / Kategori: Allmänt



Jag har fått väldigt många läsarfrågor, om min bruna hy:
Hur kan du bli så himla brun fort, efter bara någon timme?   


SVAR: Jag har två svar till denna fråga:

A)Jag har väldigt väldigt många piggment, och då menar jag verkligen många! Det är pga hur många piggment man har i kroppen, så blir man olika brun, olika fort. Det är flera stycken vänner, och släktingar som inte kan bli brunare ön mej.
B) Det beror också på vad man har för ögonfärg, tro det eller ej, desto mörkare desto med piggment. Jag har nästan svarta, alltså jag är knall bruna, dom är nästan svarta. Och därför har jag väldigt lätt för att bli brun, t.ex, blå och grönögda blir inte lika brun, och dom blir inte brun fort som t.ex mej, som har jämt bruna ögon. Det är bl.a därför n*grar har bruna ögon.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?