JoJo - Too Little Too Late

2010-07-03, 17:33:42 / Kategori: Allmänt

Jag lyssnar på en låt, som är helt underbar, men ändå sorlig på flera sätt. Jag hitta denna låt på youtube, och jag sitter och kollar om och om på videon, för det kan nästan inte vara sant. Det stämmer så himla bra in på mej förut, man skulle ju kunna tro att det är jag som är med på videon, alltså inte utseende, för jag ser ju bättre ut, men allafall... Jag hatar sånt, man ser upp till något, man är så himla lycklig, man känner sej så himla lycklig, som om inget dåligt kan hända... Men sen så faller allting ihop.. Det hände för mej för ungefär 7 månader sen, det var ju ett tag sen, men ändå, sånt sätter sej i hjärtat, och stannar där väldigt länge. Har detta hänt er?


 


I hate that...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?