Jobba idag

2010-07-24, 20:25:07 / Kategori: Allmänt

Nu har jag arbetat hela dagen lång! Skönt att komma hem igen... Hela dagen så har jag målat, lacka osv, i mammas kusins hus.




När man målar så ska man ju inte ha "Fina kläder på sej", eftersom det kan komma färg osv, som ni kanske redan visste? HOST. Men det skiter jag i, kom i mina snygga kläder som jag alltid gör vad jag än ska göra, men sen så fick jag lite sammanbrott, för råka kleta färg på mitt linne, och då bröt helvete lös! Jag bah: VAFAN I HELVETE!!!!??? JÄVLA SKIT FÄRG!!! Osv... Men sen så fixa jag bort färgen, jag är ju bäst så såklart jag fixa bort färgen liksom.


Så det har jag gjort hela dagen osv, så nu är man hemma igen. Ska dit imorgon också tror jag, om jag inte bryter ihop, eftesom jag är sjuk...

IÁM THE BEST!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?