JAG VANN!!!!:D:D:D:D:D:D

2010-07-11, 23:07:12 / Kategori: Allmänt




Jag vann tävligen! Jag var ju med i 2 bloggtävligar, och jag vann den ena. Jag vet inte resultatet på den andra, men allafall. Jag vann tävligen! Gissa om jag är stolt? Så sjukt kul att vinna! Jag hade bäst motivering och bäst blogg, är man bäst eller vadå? Tack så himla mycket!!

Jag visste ju direkt att jag sulle vinna, helt klart! Liksom, om inte jag vinner så vinner ingen, så är det bara, vare sej man vill eller inte! Jag är bäst, och så kommer det alltid att vara BITCHES!



Min motivering till tävligen: Jag vill vinna för att det vore ju super kul att bli länkad, och få flera läsare än vad jag redan har, och det vore ju super kul att vinna en tävling på nånannans blogg liksom! Det vore ännu kulare absolut om man får vinna på nån jätte snygg blogg med många läsare osv, och det har ju du så det vore perfekt!:D


 


Smillaa

Ifall du menar på min blogg så tog jag bort din länkning, Efteersom diitt innehåll i bloggen inte är så barnvänligt..och för att du "mobbar" glugg.JAG HAR GLUGG!



2010-07-12, 09:30:30 URL: http://smillaathebest.blogg.se/

Smillaa

Jag älskade din motivering ändpn ;D



2010-07-12, 12:43:37 URL: http://smillaathebest.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?