Igår kväll, I LIKE;)

2010-07-29, 10:59:51 / Kategori: Allmänt

När jag kom hem från jobbet igår, så kom John till, då satt vi och kika på tv. Han visa sina nya byxor, sjukt jävla snygga! Vart fan avis, haha... NOT! Är inte avis på någon, men dom var super snygga, it´s soo Fanny style!



Sen så drog jag och John ut, och åkte moppe runt hela staden... När vi kom hem till mej igen, så kom Anton, Adam och Robin på epan och moppen... vi stog och snacka i några timmar, och Adam och Robin försökte "fånga" en av mina katter Oliver, men dom fick inte tag i han, haha. Men sen så när jag försökte så fick jag tag i han direkt, är man bäst eller!!!!?? Vi tänkte gå in, för det var så skönt ute, så var ute istället... Efter någon timme så åkte dom, så gick upp och duscha och la mej och sov, BITCHES!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?