Hur orkar man hålla på? Slösa energin på något annat...

2010-07-11, 15:49:57 / Kategori: Allmänt




Igår så hetta det till mellan mej och...
Haha nejdå.


Men jag fick en samtal av pappa-.- Att han inte gillade det jag skrev på min blogg och hur jag skrev allt, men liksom, det är jag? Mitt liv jag bestämmer liksom? Det kan ju ingen annan bestämma, jag skriver som jag vill i min blogg, och det får han väl tyckta som han vill... Han får ju ha åsikter osv, men han behöver inte säga allt rakt ut, då kan han lika gärna hålla käften... Blir så himla trött på han! Så tog och ringde mamma, och berättade, och som alltid är hon på min sida, i love my mom, with all my heart!! Nobody can change on that, bitches! Så han får väl tycka vad han vill, men det är mitt liv och jag gör som jag vill, han får väl tycka det då, jag bryr mej inte... som du vill bli bahandlad ska du behandla andra, säger jag bara till han.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?