Hmm, daah?

2010-07-07, 23:05:01 / Kategori: Allmänt

Det har ju planerat att jag skulle träffa John och Ida E idag, har inte träffat dom på ett tag, så tänkte ju träffa dom idag osv... Men nu vart det inte så eftersom jag åkte till Gävle med mamma, men man kan ju inte få allt, eller jo just ja, det kan ju jag. Så det vart inge att vara med John och Ida idag tyvär. Men så kan det gå när inte taspen är på, haha. Mitt egna lilla talesätt, det var ju jag som kom på det liksom, så nu vet ni ett talesätt till som jag kom på, om ni inte visste det, men jag är ju bättre än er, det är ju bara att acceptera. Jag accepterar ju att jag är bäst, men det är ju inte så svårt, haha.

Imorgon så ska jag nog in till stan och träffa John och Ida, då ska jag nog sova hos dom, så det ska bli kul! Har ingen aning vad vi ska hitta på, men det är väl sånt som märks liksom? Man har ju alltid kul med mej, det går inte att ha tråkigt med mej, så då kommer vi ha kul hela tiden, eftersom jag är med, smart va?!









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?