HISS och DISS

2010-07-03, 12:33:43 / Kategori: Allmänt





HISS: Mina Bloggläsare   

Hissen blir så klart mina läsare, absolut! När jag ser att folk följer min blogg, och verkligen uppskattar min blogg, så blir jag så himla glad och peppad, att fortsätta liksom. Jag gillar ju sjukt mycket att blogga, och jag gillar verkligen alla gulliga mail och kommentarer jag får av er läsare, tack så himla mycket!

DISS: Bråka                       

Bråka, är det bland av det värsta jag vet. Jag totalt hatar att bråka, det finns nog inget värre. Men tyvär så blir det ju att man bråkar, det sägs ju att om  man bråkar så kommer man närmare varandra? Det kan stämma, men ändå lite. Jag bråka ju sjukt mycket med pappa imorse, jag kan ju inte säga att jag uppskatta det, för jag uppskatta det verkligen inte! Jag är nog helt säker på att ingen gillar att bråka, allafall inte med nån som  står en nära. Så det blir diss för att bråka!







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?