Hemligheter anslöjas...

2010-07-11, 15:31:09 / Kategori: Allmänt






Igår så blogga jag ju typ inget, för jag var lite upptagen med lite grejer... Och nu ska jag berätta dom..

ANDLEDNING, till att jag inte blogga igår: Jag var barnvakt hela dagen, sen så kom mamma hem och fråga om vi ville ha glass, då åkte vi till Donken och köpte Mc Flurry, jippi! När jag kom hem så fråga jag ******* om ****** skulle med och bada och det villle *******, så då åkte ****** och hämta mej hemma hos mej, sen så åkte vi och tog ett natt dopp, hur mysigt är inte det??!! Sen så åkte vi hem till ****** och låg och kolla på film, tv och tog det lungt, sen så säger jag inget mera, haha;) Sen så skjutsa ******** hem mej, och då gick jag upp och la mej...



Så nu vet ni, haha. Inget mer säger jag, för det behöver ni inte veta;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?