Hela KISSIES nya låt

2010-07-08, 01:23:23 / Kategori: Allmänt

Hela Kissie nya "hitt" låt:


Har 8 punkter att säga om denna låt:

  • Vart är refrengen? Satt och vänta på något som aldrig kom, bara massa mellanmusik som var kass... Sen samma när hon sjöng i början, helt världelös sång, uppbygd osv... Kissie sa ju att den skulle spelas på klubbar osv, men denna låt är ju sämst, det går inte att dansa till ens!
  • Vart var det i låten som likna David Guetta? Jag hörde ingen likhet allafall.
  • Hur kan du vara nöjd med denna låt? Nästan värre än dej, om det går, väldigt svårt tror jag...
  • Den låt skulle man kunna somna till, gjorde det nästan när jag hörde den.
  • Din låt kommer absolut vara Sommarens, SommarPLÅGA,  man hoppades på något lite bättre allafall, men det är ju Kissie, inget mycket att förvänta sej helt enkelt.
  • Varför datamixar du din röst i hela låten? Alltså kan du inte sjunga, eftersom den är mixad från topp till tå!
  • Vem har skrivit texten? Verkar inte som om det var någon bra allafall.
  • Vad är det för likhet mellan din låt och David Guettas låtar? Har ingen likhet.

VART är refrängen? Satt och vänta på något som aldrig kom... Bara massa mellanmusik som var kass! Sen samma som hon sjöng i början... Helt världelös sång helt enkelt, uppbygd osv... Kissie sa att denna låt skulle passa in på disco klubbar osv, men vart är själva hitten? Alltså, det är ingen dans låt, man somnar ju av den, den är inte "dunkadunka" låt, ingen party låt, skrattar ju bara när man hör den. Jag hade inga förväntningar heller, liksom vad ska man förvänta sej av Kissie? När hela hon är falsk.




David Guetta feat. Cozi - Baby When The Light


Hör ni någon likhet?
Inte jag allafall.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?