Göta Kanal 3, det ni!

2010-07-01, 19:59:16 / Kategori: Allmänt

Jag skulle ju berätta vad jag tyckte om fillmen Göta Kanal 3, efter jag hade sett den, och nu har jag sett den. Och ja... Vad ska jag säga? Nejdå, men jag tycker såhär:





Mina åskiter om Göta Kanal 3: Den är lite lik dom andra 2 filmerna i Göta Kanal, man behöver inte ha sett dom andra 2 filmerna, för att förstå den tredje filmen. Jag har kollar på dom andra 2 också, men man förstår lika mycket även om man inte har sett dom andra 2 eller inte osv, tycker jag allafall! Jag fatta inte vissa saker, menmen. Den var helt okej, inte det bästa filmen jag har sett men inte det sämsta heller. Den bästa filmen jag har sett är nog att kolla på mej själv, haha.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?