Filmkväll, resultat:

2010-07-06, 16:56:21 / Kategori: Allmänt

Igår så var jag ju med *****, då var vi barnvakt, så då bestämde vi att vi skulle ha filmkväll, med nåra filmer som jag ville se. Vi såg, Sex And The City, Twilight New Moon och sen så var det en till film, men kommer inte ihåg vad den heter.




                                        

Twilight "2":      

Den var helt okej, eller den var väl mer än okej. Om jag säger såhär om man gemför den första med den andra, så var det första Twilight helt klart bäst! Den "2", var liksom tråkig på något sätt, men ändå var det bra. Det hände inget, man förstog att Jake "varulven" var det i första filmen, allafall jag, men ni är ju lite efterbliven också, hehe. Allt som hände i New Moon, visste man redan. I början var det ju så himla tråkigt, sen så vart det bra i slutet.

Poäng:   



Sex And The City 1:  


Jag säger "Den tredje filmen", för kommer inte ihåg vad den heter. Den var helt super! Det var som Gladiator filmen, men ändå inte på något sätt, den var helt toppen! Verkligen kanon, jag kunde inte sluta kolla på den, sen så var det lite som Sagan Om Ringen. Men super kanon filmen. Men... Den skulle vara mycket bättre om det inte var sån "fantasi", t.ex, det var som lite som sagan om ringen och det är ju inte på riktigt, men husen och allt på sagan om ringen finns ju, men ändå, men det var ändå kul med lite fantasi.
 

Poäng:    


"Den tredje filmen":     

Jag säger "Den tredje filmen", för kommer inte ihåg vad den heter. Den var helt super! Det var som Gladiator filmen, men ändå inte på något sätt, den var helt toppen! Verkligen kanon, jag kunde inte sluta kolla på den, sen så var det lite som Sagan Om Ringen. Men super kanon filmen. Men... Den skulle vara mycket bättre om det inte var sån "fantasi", t.ex, det var som lite som sagan om ringen och det är ju inte på riktigt, men husen och allt på sagan om ringen finns ju, men ändå, men det var ändå kul med lite fantasi.

Poäng:   



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?