Efterlängtad!!!

2010-07-09, 13:11:41 / Kategori: Allmänt

Jag är efterlängtad har jag märkt!

Madelene: Hej! Vad ska du göra idag?
Jag: Hejsan, vara barnvakt, för mamma jobbar, dudå?
Madelene: Okej, ingenting, ska vi träffas?
Jag: Okej, a det kan vi... Men jag är ju barnvakt??
Madelene: Ja, men jag kan komma till dej...
Jag: Okej, men när kommer dudå?
Madelene: Jag kommer snart, ska bara fixa lite saker först...




Jag "älskar" att bli uppvaktad, så himla mysigt och kul, och
jag är ju van så det är ju ännu bättre!! Tänk dom i typ Afrika? Usch, ha trasor som kläder osv, jag skulle inte klara av att leva så, usch säger jag bara, tur att jag bor så bra som jag gör!

Ni vet Madelene? Hon som jag var med jämt förut, hela tiden varje dag. Vi har ju inte varit på ungefär

3-4 månader, tro det eller ej, hon har liksom varit med hennes kille osv den mesta tiden och jag har varit i stan osv, så vi har inte haft så himla mycket tid ihop...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?