eeh?

2010-07-15, 22:53:39 / Kategori: Allmänt




När vi var och bada, jag, Ida och hennes kusin Louise, så var det en kärring som låg naken på stranden, när massa andra var där, hur fan tänker kärringen?

Så jag gick fram och sa:

Jag: Detta är inte nå jävla nakenbad, detta är en badplats, för familjer osv.
Kärringen: Nej, jag vet.
Jag: Varför ligger du här då med dina jävla hängpattar? Ingen vill ändå se dom, ruttna baner förfan!
Kärringen: Det där var väl lite onödigt?
Jag: Vadå onödigt? Det är ju förfan sant, gå till ålderdomshemmet och visa upp dej där istället!
Kärringen: Men sluta nu.
Jag: "SUCK"

Då gick jag, herregud! Hur fan kan hon ligger naken? Det var ju massa annat folk där med, barnfamiljer osv, så hur fan kan hon ligga där? Det är inte nå jävla nakenbad!


ida

sa du så när ja låg i badet?<3



2010-07-15, 23:46:46 URL: http://tyyp...

ida

Hon va inge fräch elr man brukar itne ligga och visa upp sig hon kankse va en hora på stranden .



2010-07-15, 23:47:32



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?