DAAAAMMP!!!

2010-07-03, 10:37:13 / Kategori: Allmänt

Igår så var vi i Hudik ju, SUCK! Med stort S!! Då kom Jim, David osv, och hälsa på mej, stolt, haha. Jims kompisar alltså, så satt vi och fika, kolla på tv. Sen så satt vi och spela nå, kommer inte ihåg vad det heter, men jag kommer särkert på det senare idag, får jag hoppas allafall, hehe^^ Vi var där till ungefär 23:07, nånting, så vi var hemma ungefär 00:00, så då gick jag och la mej, för var sjukt trött! Men nu bloggar jag ju, hehe.


Idag så ska vi till Hudik igen, och ruttna lite till! Hudik är den tråkigaste och den sämsta staden som finns. Det finns inte ett skit att göra i Hudik, det borde vara nån som håller med mej allafall, eller så vågar ni inte säga vad ni tycker... Jag rent ut sagt HATAR Hudik, helldre bor jag i helvete än i Hudik... Eller kanske inte, men ändå... Jim och nån till skulle följa med, men vet inte när dom kommer så. Men om det bara blir pappa-.- Marie och jag, så kan jag ju säga att jag inte tänker följa med, orka gå med två vuxna liksom? Hur töntigt är inte det?!! Det är ju skillnad om man är mellan typ 17+, om man går med vuxna, det är ju helt okej. Men är man tonårig som jag, så vet jag att INGEN vill gå med vuxna, daah? Jag går helldre med mamma på stan än pappa-.- och Marie, jag kommer totalt RUTTNA SÖNDER!!!



Och jag som är så himla trött! Jag kan inte lägga mej före 00:00 på nätterna, för då vaknar jag tidigt, så jag vakna typ 09:..... Nånting, kommer inte ihåg exakt. Så jag är skittrött, och jag glömde mina solglasögon hemma hos mamma, så dom kan jag inte ha på mej heller som skydd för ögonen! SUCK! Allt går skit för mej idag, så mucka inte med mej, för då ligger ni risit till, kan jag lova er!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?